1. Свържете се с потребителско обслужване Tefal
Можете да се свържете с нашето клиентско обслужване за всички въпроси или услуги, свързани с нашите продукти. За да намерите бързо отговор обаче, предлагаме първо да проверите следните раздели:
Ремонт в рамките на или извън гаранцията
Ремонт в рамките на или извън гаранцията Често задавани въпроси
Често задавани въпроси Намерете вашите аксесоари/части
Намерете вашите аксесоари/части Консултирайте се с ръководство
Консултирайте се с ръководство Нашите гаранционни условия
Нашите гаранционни условия Ангажимент за ремонт
Ангажимент за ремонт
2. Вашият уред е спрял да работи?
Вашият уред е в рамките на гаранцията
Ремонтирайте го безплатно в някой от нашите оторизирани сервизи.
Ако Вашият уред вече не е в гаранцията, предлагаме Ви 2 решения:
- Отидете директно при един от нашите оторизирани сервизи, който ще Ви посрещне и ще поеме отговорността за Вашия уред, за да извърши диагностика и оценка.
- Ако предпочитате да поправите своя продукт сами, консултирайте се с нашата онлайн помощ.
3. Искате ли да научите повече за нашите услуги? Проверете тези раздели:
4. Можете да се свържете с нас с помощта на обикновен уеб формуляр, за да създадете случай
Моля, изберете темата, свързана с Вашето запитване.
5. Бихте ли искали да се свържете с нас?
Център за обслужване на клиенти
0700 10 330
(на цената на един градски разговор или според тарифния план на вашия оператор)
От понеделник до петък:
09:00 - 18:00