Често задавани въпроси
Имате въпрос свързан с поръчката си, гаранцията или клиентския Ви профил? Спестете време и намерете отговора само с няколко клика.
Имате ли нужда от помощ?
Често задавани въпроси
Имате въпрос свързан с поръчката си, гаранцията или клиентския Ви профил? Спестете време и намерете отговора само с няколко клика.
Как мога да получа повече информация за даден продукт?
Как да проверя дали дадена част или аксесоар са съвместими с моя продукт?
Мога ли да променя поръчката си, да откажа даден артикул или да отменя поръчката си?
Колко дълго се съхранява историята на поръчките ми?
Защо ми се предлагат продукти на Rowenta или Krups на този сайт?
Каква гаранция се прилага, когато закупя уред на Rowenta или Krups тук? Същата ли е гаранцията?
Ако поръчам продукт на Rowenta или Krups от този сайт, ще трябва ли да напусна настоящия сайт? Ще бъда ли пренасочен/а?
Към кой отдел за обслужване на клиенти трябва да се обърна, когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups тук?
Поръчах уред на Rowenta или Krups от този сайт. Къде мога да поръчам аксесоарите? На уебсайта на Rowenta или Krups или уебсайта на Tefal?
Защо трябва да поръчам артикул на Rowenta или Krups тук? Защо не директно на сайта на марката?
Ако поръчам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, ще се възползвам ли от същите условия и услуги?
Когато поръчам продукт на Rowenta или Krups тук, трябва ли да създам клиентски профил за всяка марка или това е един профил?
Когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, трябва ли да направя поръчка по марка?